Gyakran feltett kérdések
Nem jött meg a visszaigazoló email a megrendelés leadása után!
-Sajnos néha nem jól működik a szerverünk és nem megy ki egy-egy levél, vagy ha tévesen adta meg az e-mail címét, elindul, de nem ér célba. Ha telefonon szól, ismét küldjük az emailt..
Hogyan juthatok hozzá leggyorsabban a címkéimhez?
- Kérjük, akkor elsőbbségi feladást válasszon!
- Azonnal fizesse be a címkék árát és csak a pontos összeget küldje!
- Tüntesse fel a megrendelésszámot a közlemény rovatban (vagy a rózsaszín postai csekk hátoldalán, ha azon küldi a vételárat)!
Mennyi idő alatt készülnek el a címkék?
-Általában 1-3 munkanapon belül feladásra kerülnek (a pénz beérkezésétől számítva). Ez a főszezonban 5 munkanapig terjedhet.
Még nem érkezett meg a rendelésem. Mikor érdeklődhetek telefonon?
- Amennyiben a feladásról már értesítettem e-mailben, akkor az azt követő 5 munkanap után érdemes érdeklődni, ha még akkor sem ért oda a rendelése.
Kifelejtettem a rendelésből valamit. Hozzátehető az előzőhöz?
- Sajnos nem. Ebben az esetben kérésére törlöm a rendelést és leadhatja az újat, amelyben minden szerepel.
Pécsi vagyok. Van lehetőség személyes átvételre?
- Sajnos nincs.